Shirley, Jenny, Malena o Charlotte. Toppendag!

Oj, Wow. Vad ska jag säga om dagen egentligen? Helt fantastisk var den. Skolan först då, jag hade inte mitt idrottsprov idag då våran lärare glömde att ta med sig ett prov till mig så jag kunde gjort det. Det blev så att vi flyttade provet till senare...

När jag slutat åkte jag till Centralen för att möta upp Carro som kom med bussen, stötte på Karolina och pratade en stund med henne innan jag gick och mötte Carro. Vi tog oss till Förkväll och väntade... Rätt länge, men tillslut får vi syn på Shirley och ser att hon då har Jenny med sig. För mindre insatta, Shirley Clamp och Jenny "Velvet" Petersson. Vi går fram och knackar på axeln, de blev jätteglada över att se oss där. Stod och pratade i 40 minuter om allt, verkligen allt. Shirley predikade om hur mycket hon uppskattade oss. Hur glad hon var att se oss varje gång och allt sånt. Lite om baksidan med kändislivet och allt sånt! Hur mysigt som helst var det.

Stress hem och kasta i mig middag, sen direkt in till stan igen och ut till Berwaldhallen med Carro och Emma. Väntade till konserten var slut och efter ett tag kom Malena (Ernman) ut och det blev kramkalas och massa prat om allt. Framförallt planering inför lördag. Sa hej då, och jag ville självklart träffa Charlotte Perrelli med så vi väntade en stund till. Strax efter 10 kom en tjej ut som jag frågade om Charlotte var kvar, det var hon och jag sa att jag mest ville säga hej och att jag "kände" henne. Att hon visste vem jag var. Då sa hon att vi kunde få komma in och träffa henne, så helt plötsligt var vi backstage. Gick in där och hittade på Charlotte o Kimpa. Kramkalas med Charlotte och lite myssnack, lite om lördagen och så med. Sa hej då efter en stund, och ses på lördag!

Vi tog oss till bussen och hemåt, jag kom hem strax efter 23. Kanske för en timme sen? Men nu måste jag sova för att orka upp imorgon, så Godnatt. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0