Åter vid datorn.

Jag är hemma sen en tid tillbaka, lite mer än 1 timme ungefär. Det blev en lång och mycket trevlig dag måste jag säga! Det började i Kungsan och finalen av Popkorn, där Annamia var konferencier. Det blev ett bra resultat, Andreas Wijk som jag och Carro hejade på gick och vann tävlingen så det var kul.

När det var slut där tog jag mig hemåt, och gick hem till min syster. Vi skulle dit på middag så jag tog en promenad från tunnelbanan, men var där lite tidigare än alla andra gäster. Vi bjöds på god mat, och trevligt sällskap. Anledningen till att vi var där är för att systers sambo fyller år imorgon.

Hemma igen här runt 10-snåret. Nu ska jag ta och bädda sängen samt lägga in alla nytvättade kläder i garderoben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0