Dagens överraskning...

Jag sitter i köket med Mammas o Pappas dator, mycket bättre än min! Klockan har passerat midnatt och strax ska jag ta och sova. Först: Igår var inget speciellt, bara lite skola och sådär...

Dagen bestod först av tråkig skola, sen mötte jag upp Sara och vi åt lite innan vi tog oss ut till Filmhuset där det var inspelning av Dagens Man med Carolina Gynning som Programledare, programmet i sig var väldigt segt, men Carolinas kommentarer är allmänt BÄST! Så klockrena!

Dagens överraskning var helt klart en av tjejerna i Dagens Man, Jennifer Eskola. Både jag och Sara kände såväl igen henne, sen stämde ju förnamnet överens och det var ju hon. Hon som var med och tävlade i Melodifestivalen 2004. Vi pratade lite snabbt med henne, och hon var chockad över att vi kom ihåg henne. Kul!

Vi har dessutom vunnit ett Mobilt bredband från 3 till Schlagerzoot idag, TUSEN TACK alla som hjälpte till att *gilla* på Facebook, nu ska här bloggas på!

Carolina Gynning har många så förutfattade meningar om, men ingenting stämmer... Hon är en helt fantastisk person, bryr sig och har faktiskt någonting bakom pannbenet. Där finns en smart och mycket trevlig människa! Hon är smartare än folk tyvärr tror.

Nu har ni fått en snabb update med spridda skurar, nu går jag och lägger mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Suzan

var hon m i melodifestivalen??? Hon gick i min klass upp till nian... träffade henne för inte så länge sen, visste att hon höll på med musik men inte att hon varit med i melodifestivalen, det här måste snokas upp! ;)

2010-08-18 @ 17:26:01
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0