En dag i TV-studion

Många timmar i TV-studion i skolan idag, och jag kan inget annat säga än att jag ÄLSKAR det!! Jag trvis verkligen där, allting är så himla kul. Jag är 100% säker att jag vill jobba där i framtiden. Vi är snart redo att spela in vårat TV-program, det blir kul!!!

Efter skolan begav jag och Carro oss till Solna för att hämta min videokamera och sen till Sumpan för att kolla på lägenhet åt Carro, begav mig sen hemåt och här var det direkt Zoo-möte och vi kom fram till en hel del, härligt! Idol (Heja Cam!) sen och Kändisdjungeln. Nu ska jag ta mig till sängen, börjar 8:30 imorgon med några timmar TV-produktion igen, och senare några fler lektioner. Slutar 16:00.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0