En underbar helg!

I helgen har jag haft 3 underbara dagar, med underbara vänner. I love you guys! Det började då i fredags och Dagens Man med Sara, i lördags möttes vi upp på tunnelbanan och senare under dagen anslöt sig Emma som kom upp till Stockholm då. Vi sprang runt på stan i några timmar, och bara hade det mysigt. Sen åkte Sara hemåt... Idag mötte jag upp Carro på tunnelbanan och vi tog oss ut till Lidingö för Lidingö Tjejlopp som Emma och A-K sprang, NI ÄR BÄST! Ni fullbordade Tjejklassikern, det är grymt jobbat! Jag är stolt! När de hade duschat och så, hoppade vi på en buss till Ropsten och åkte mot Slussen och TacoBar, vi satt där och umgicks innan vi vid 6 sa hej då och jag tog mig hemåt.

En sammanfattning av min helg. Nu väntar sängen, imorgon är det skola från 11:10-15:25, en av de tråkigaste dagarna i skolan. Men jag överlever! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0