Näst sista inspelningen...

... av Så ska det låta, för min del, är över. Det blir en till inspelning på söndag också! Men på dagens inspelning var Nina Söderquist med, fantastiska människa! Hon är alldeles, alldeles FÖR underbar. När inspelningen var slut ropade jag till mig henne, och fick en kram på en gång, hon tackade för supporten! Jag nämnde då att jag kommer till Krysset imorgon, och hon blev ÖVERLYCKLIG! Så det är kul!

Ja, det blir Krysset. Det var bäst så, att hålla sig hemma i Stockholm! Därför måste jag nu sova, så jag orkar upp.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej "Micke" !!!Tack för trevligt sällskap igår!! Vi hade trots att Linda var tvungen att dra, en TOPPEN Kväll!!! Sköt om dig!!! KRAM E-M & Simon

2009-09-07 @ 08:59:11
Postat av: Ulrika

Nej säg inte att hon var i lag med peter johansson. fan ocksåååååå isåfall

2009-09-07 @ 17:57:32
Postat av: ulrika

hur kunde nina vara med på dagens inspelining när hon var med på sommarkrysset

2009-09-07 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0