Nu kör vi igen!

Idag började min musikalgrupp igen! Skitkul att vara igång igen, och det blir spännande att se hur resultatet blir... Det snackades om att köra 2 lag, så en föreställning kör några huvudrollerna, sen en annan föreställning kör några andra huvudrollerna. Bara för att vi nu blir så många, runt 20 stycken. Tråkigt tycker jag, för jag vill köra för fullt och kunna fokusera på min roll inför varje föreställning och inte byta till att vara ensemble varannan typ. Men vi får se hur det slutar, det blir iallafall fler föreställningar i år!

Marknadsföring ville jag att vi skulle satsa mer på, och därför fick jag äran att fixa det... Så det ska börjas planera senare! Blir skoj.

Musikalen vi antagligen kommer köra är Trollkarlen från Oz. Tror det blir riktigt skoj det med, och jag hoppas på en bra roll! Men det lär dröja ett tag innan vi får dom... Spännande!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad kul med Trollkarlen :-). Minder kul med att byta eftersom ni gör så få föreställningar ändå. Kommer det att fungera med ditt schema?

2009-09-09 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0