Time for bed...

Strax väntar sängen för min del, men jag tänkte sammanfatta dagen lite kort först.

Det började med jobbprat, och jag har ett fotojobb i slutet av veckan. Så himla skönt med lite extra klirr i kassan! Sen bar det av till skolan för lektion i 40 minuter... Så himla meningslöst var det! Sen följde jag med hem till Olivia och umgicks lite med henne innan jag tog mig hemåt och lämnade av väskan. Sen vidare till musikalen, vi fick redan idag känna på 2 låtar till musikalen vi ska köra i höst, kul! Sen var det sånglektion och det blev bestämt när jag ska ha mitt solouppträdande. Den 20 oktober i Mörby Centrum! Det var bättre då än dagen innan, då vi köat för biljetterna då... Vilken låt det blir får vi se!

Så har min dag sett ut, och nu ska jag sova. Imorgon är det sista dagen i skolan för den här veckan, TV-produktion hela dagen lång. Kuuuuuul!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: E-M

Hej!

Vi kan inte förrän den 17/10 (först hade vi 3 & 10 men några av de andra kunde inte då).Vi får väl se om vi får biljetter...



Ha det jättebra!!!



KRAM E-M

2009-09-15 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0