Jag fick en utmaning...

Jag blev utmanad av Sara!

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 3 andra bloggare.
Sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

VEM:
Mikael, 18, Stockholm

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

- Gick i andra klass, hängde mycket i Norrland och älskade att spela fotboll

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?

- Plugga musikalmanus
- Plugga musikalmanus
- Plugga musikalmanus
- Varierande va?
- Men dagen är slut...

3. Godis jag gillar

- Hmm... Absoluta favoriten är Fizzy Bubblizz, och även Sura Colanappar. Sen har jag fastnat för de röda hjärtana som är som de gröna grodorna, i gelé.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär

- Resa
- Köpa mig ett hus någonstans i närheten av Stockholm
- Bjuda mina kära vänner på en härlig semester!
- Ta körkort!! Det behöver man ju vara miljonär för numera?!
- Stötta nära o kära som behöver det!

5. Städer/orter som jag bott i

Enbart Danderyd... Än så länge!

Jag utmanar:

Lollo
Bonnie
Och en tredje som känner sig manad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0