Våren är här!

Våren är nu officiellt här, termometern står på runt 10 grader på dagarna och livet är bara underbart! Men vad jag gör uppe nu vet jag inte... Visserligen har jag påsklov men mamma kommer väcka mig 10. En enkel förklaring finns; Den sköna, bekväma soffan. Där lyckades jag somna idag. Hur underbart är det inte att somna i soffan? Det är ju så skönt, och man vill aldrig kliva upp. Man vill bara fortsätta sova.

Nu vaknade jag på soffan efter att ha sovit en stund, och here I am. Klockan 03:51 and I'm still awake. Jag har iallafall haft en oerhört trevlig påsk, lite födelsedagsfirande av mig med gudfar och gudmor med dotter och hennes dotter, för att de inte gick att klämma in nästa helg. Idag var mormor här! Vi hämtade henne efter en härlig promenad ute i solen, JAG ÄLSKAR VÅREN!


Såhär ser jag ut när jag nu tänker säga Godnatt och försöka sova...


Kommentarer
Postat av: E-M

Hej"Micke"!



Skall du åka på kryssning med Galaxy den 20/5 på Jessica? Vi funderar på att kryssa den 12/6 på samma båt men då med Sheelah! Kul att du skall till "Grönan" den 23! Då kan vi kanske hjälpas åt att hålla plats?! Sköt om dig!!!



PS Grattis i förskott på stora dagen imorgon!!!!DS.



KRAM E-M & Simon hälsar!

2010-04-07 @ 13:05:19
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0