Till och från...

Förra veckan var ett rent helvete.. Ni som vet, ni vet. Ni som vill veta får väl fråga mig isåfall. Här tänkter jag inte skriva ut det iallafall ;)
Men den slutade bra med schlager-feber och allt. Jessica Andersson var bäst i Festivalen, om man bortser från öppningen! Jessica Marberger var också sådär allmänt bra, och groteskt snygg!

Den här veckan hinner jag inte med den här bloggen heller, nu är det nämligen FULL RULLE på Schlagerzoot. Jag måste lägga alla ledig tid där nu känns det som, och den lediga tiden är inte så många timmar heller. Musikalrep dessutom både idag och imorgon, och så åker jag till Sandviken imorgon kväll. Så mycket fritid finns inte över.



Så vill ni veta vad som händer bör ni kika in på Schlagerzoot, vi är på gång nu! Nu kör vi till 200%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0