Back in business!

Efter datorstrul och en allmänt hektisk vecka är jag nu tillbaka.

Min datorsladd sa bara *kapoff* och så var den död. Eftersom jag inte har någon batteritid alls på min dator var det då kört. Men min pappa är duktig och lyckades fixa sladden tillslut, den var ju av men han lyckades löda ihop det. Tack världens bästa pappa!

En hektisk vecka med musikalrep, skola och Öppet hus. Det blir ju lite extra musikal nu när jag ska göra minimusikalen Flugturen också i mitten av Februari. Där måste jag för övrigt plugga manus och låtar... Hur ska jag hinna? Skola där jag har prov imorgon och en intervju ska vara gjord till på torsdag. Öppet hus i torsdags, där jag bara skulle stå vid Friendsbordet. Blev det så? Nej, guiderna tog slut så jag fick hoppa in. Jag var tydligen så bra på det :)

Det var min vecka, imorgon börjar en ny! Där har jag som sagt prov imorgon, jag måste börja plugga till det nu! Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0