Dag 2 efter jullovet...

... och man var ledig. Precis som jag varit varje tisdag sen höstlovet. Men idag var det sista tisdagen, för nästa vecka är det nytt schema.

Vi skulle ju dragit o tränat idag, jag o några klasskompisar, men det blev inget av det. De drog bara o kollade priserna. Så får se vad som händer nästa vecka. Sen idag var Ulrika o Theo här med, Theo ville spela Wii. Vi började i fredags, när jag var barnvakt åt honom, att spela Madagaskar 2 och sen var han på besök hela helgen. Sen idag lyckades jag klara ut det! Ja, tilläggas kanske ska att Theo mest tittar på.

Musikalen började idag, och vi började ta en titt på manuset och ska läsa igenom det först en gång och sen börjar vi nog repa! Himla roligt att vara igång igen. Min roll? Jo, jag är en av 4 som ska spela Trollkarlen. Vi har 2 lag och är 2 Trollkarlar samtidigt, då han har så många olika skepnader och behöver byta om snabbt. 3 o 4 Maj kör vi!

Dessutom ska jag vara med i en minimusikal i februari, jag ska spela TV-man typ och det var en låt solo också tror jag. Inte så mycket repliker sen, utan det är mer en liten kul grej som några i våran musikalgrupp har fått chansen att göra. För det är annat folk som sätter upp den, typ 2:or, och det behövde lite hjälp. Så det ska bli roligt att få göra det :)

Dagens rapport är nu över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0