God fortsättning på det nya året!

Ett livstecken vore kanske på sin plats?

Jag har just nu lov och njuter av det fullt ut, och gör inte mer knop än att hjälpa syster att flytta. Rätt skönt faktiskt att inte göra jättemycket mer. Ett lov ska man njuta av, och jag behövde ta det lugnt och andas ut samt vila upp mig efter höstterminen i skolan. Sista veckorna var stressiga med stort S. Vi hade ett TV-program som mest strulade vilket var ett oerhört stort stressmoment, där jag då dessutom fick hoppa in dagen innan inspelning för att agera bildproducent. Lite andra skolarbeten jag missade under tiden jag var sjuk i oktober, och lite andra saker med. Så ett lov var välbehövligt! Börjar nu känna mig utvilad.

Men, såklart har jag hunnit med en liten resa iallafall. Upp till Anna-Karin och de södra Norrländska skogarna. Närmare bestämt till Alfta. I deras kyrka där hade Nina Söderquist 2 konserter, och hon hade fixat biljetter till mig och A-K. Det var en trevlig liten tripp :)

Umgåtts en del med familjen också, vi har ju ett Nintendo Wii nu också. Alltid kul o spela! Man får ta tillvara på de stunderna som blir, framförallt nu när syster flyttar. Då är vi inte samlade hela familjen lika ofta. När on flyttat ut ska jag byta rum, och ta hennes. Det är mindre och mysigare, samt mycket lättare att möblera. Big plans for it!

Nu ska jag kika på Star Wars Episod IV: Stjärnornas Krig, har sett de 3 första nu när de visats på 4:an och måste se de sista 3 med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0