Imorgon drar jag vidare!

Jag är inte jättemycket hemma nuförtiden, men jag gör inte överdrivet mycket saker heller. Umgås med massa fina vänner, och njuter totalt av livet just nu! Har varit iväg till både Västerås och Enköping på härliga konserter, men härliga människor på scen. Har hunnit firat Zandras stora 18-årsdag med fest och maskerad! Har hunnit bada lite till, och den här gången i havet.

Imorgon blir det minisemester igen, då jag ska ut till Zandras landställe över helgen. Det passade perfekt då jag imorgon ska till Åkersberga först, och jag kan då ta mig vidare rätt lätt till Zandra och hennes familjs landställe! Det kommer bli mycket trevligt :)

Livet är bra härligt ibland!


Kommentarer
Postat av: Dennis Widmark

Svar: Ja, alla snygga killar var på stranden =D

2010-07-13 @ 21:31:18
URL: http://denniswidmark.blogspot.com
Postat av: Dennis Widmark

Svar: Woho! Då kan du vifta du med! =D

2010-07-28 @ 10:27:10
URL: http://denniswidmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0