En solig tisdag

Jag har nyligen plockat bort frukosten... Jag tror att mamma väckte mig strax innan 10, det skulle hon iallafall. Jag vaknade igen vid halv 12, och kände mig ordentligt utvilad. Kanske behövdes det? Tidigare dagar har jag tvingat mig upp för att inte sova bort hela dagen, det gick visst inte idag men man fick en pigg Micke iallafall!

Vad ska man göra av dagen idag då? Jag ska försöka städa mitt rum, med förtydligande på försöka. Kanske beställa några filmer från CDON. Boka tågbiljetter till både Västerås och Östersund. Ska försöka få lite ordning på datorer här hemma, med filflyttning och sånt.

Nä, man kanske skulle hoppa i duschen och sen ge sig på städningen... Städa behövs, har knappt varit hemma de senaste 2 månaderna så allt har hamnat på hög. Dags att rensa, sortera och plocka i ordning! Bäst att sätta fart med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0