Pommes frites, mjukglass och fina vänner!

Idag har det varit häng i Hötorgscity. Annamia var konfrencier på ett av de 3 sommareventen där, som drog igång idag. Det var en lång dag, och Carro kom och gjorde mig sällskap med!

Vi hade bokat bord på Jensens, så när det var slut vid Hötorgscity drog vi direkt dit och fick vårat bord. Började kika i menyn, och det är alltid lika svårt att bestämma sig vad man ska äta! För mig slutade det med en Farmer biff, Carro kycklingfilé och Annamia tog Pork steak. Alla 3 mycket goda när de väl kom, självklart tog det lång tid eftersom det var fredagkväll... Men den som väntar på något gott!

 

 

Vi åt tills vi storknade, mjukglass till efterrätt och vi rullade iväg. En fantastiskt mysig kväll tillsammans! Som vi pratat med Annamia om att vi måste äta på Jensens, nu fick vi till det. Vi pratade om allt från att driva eget företag, till att prata om det kungliga bröllopet. Dessutom hade vi oerhört roligt åt pommes fritesen, Annamia och jag ville ha mer mer mer! Haha.

Annamia är en helt fantastsik människa, som man kan prata om ALLT med! Helt enkelt bäst! <3


Kommentarer
Postat av: Mika

Nääää vad ni är mysiga! Åh jag saknar er alla tre!

2010-06-12 @ 19:43:45
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Åh, det låter urmysigt!

2010-06-13 @ 18:57:57
URL: http://bonnietyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0