Sista dagen i skolan imorgon!

Sen har jag SOMMARLOV!

Hur underbart är inte det? Efter att ha jobbat skiten ur mig de senaste veckorna, och åkte världens förkylning som gjorde att jag höll på att missa talangfinalen. Men jag gav mig inte, och det vände. Fast helt återställd är jag inte än, och jag behöver lov så jag får vila upp mig.

Vi har idag planerat projektarbetet vi ska göra under 3:an, projektarbetet som jag och Sara ska göra tillsammans! Ser verkligen fram emot det, så kul att få göra någonting tillsammans med en av sina bästa vänner! Mycket jobb kommer krävas, men vi har stor potential att lyckas. Vad vi ska göra? En välgörenhetskonsert :)


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Spännande med ert arbete! Jag tror verkligen ni kommer lyckas! :-) Cool bild btw!

2010-06-09 @ 18:36:32
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0