Studentfirande!

Det blev ett studentfirande idag! Jonatan tog studenten så var ditbjuden till mottagningen. Fast innan dess hängde jag inne i stan, där jag fick se Jonatan bada i fontänen vid Sergels Torg, haha. Sen bar det av hem dit, massa folk och god mat. Trevligt sällskap fick man och det var en fantastisk kväll!

Längtar såååå tills det är min tur! Det är inte ens ett år kvar innan jag står på flaket och skriker "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!!" Hur underbart är inte det? Att veta att nästa gång det kommer åka massa massa flak inne i stan, så står JAG på ett av dem! Inte långt borta, det har gott sjukt fort! Var det inte nyss vi började 9an och var störst i skolan? Var det inte nyss vi började gymnasiet och var minst? Nu blir vi helt plötsligt äldst igen. Det går fort!


Snaaart står jag på ett flak!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0