"Vi tar en dag på stranden"

Långsam dag, but still väldigt härlig. Började med att mamma väckte mig 9 som jag sagt åt henne, somnade om och blev väckt vid 10 igen och låg halvt död i sängen i en timme till, men vid lite vaket tillstånd. Kom upp tillslut kring halv 12-12 och åt frukost när Zandra i klassen ringde och frågade om jag ville hänga med till Eriksdalsbadet. And so I did! Mötte upp Zandra och Matilda strax efter 2 och vid Eriksdalsbadet tillbringande vi många timmar, fler folk dök upp, vi badade, solade och hade allmänt trevligt. Drog därifrån strax efter halv 6!

Har bara hängt här hemma efter det, och ska snart sova tänkte jag. Försöka att inte vända helt på dygnet... Det känns som att det kommer gå åt pipan på en gång! Men försöka kan man..

Imorgon väntar fönsterputsning hos mormor och så hem till Jonatan på kvällen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0