Bengtzing o Velvet i Förkväll!

Tidigare ikväll så var Linda Bengtzing och Jenny "Velvet" Petersson med i Förkväll för att prata om deras nya samarbete i låten Victorious. Jag hade inte träffat Linda sen September och Jenny sen oktober-november någon gång, så jag tog mig en tripp in till stan.

När programmet var slut kom de utgående, och sken upp när de fick syn på oss där vi satt. Jag gick fram och kramade Linda, och en snabb koll hur läget var från båda hållen. Sen vill hon presentera Jenny: "Ja, och det här är Jenny" Jag: "Ja, men vi har träffats mååååånga gånger" och så gav jag henne en kram. Vi fortsatte prata, och något vi alla måste hjälpas åt med är att Maila och önska deras låt på ALLA radiostationer.. Nu ska låten spridas och bli populär! Efter ännu mer prat om massa saker, så behövde de springa. Så vi sa hej då!

En mycket liten trevlig träff, och jag gillar verkligen de två brudarna!


Jenny "Velvet" Peterson, Jag och Linda Bengtzing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0