Godnatt!

Nu ska jag stänga ner här på datan och sova..  Jag har märkt själv att jag är väldigt inaktiv i mitt bloggande, men jag ska försöka bättra mig. Det har hänt så himla mycket grymt kul den här helgen så har knappt haft tid. Men nu är iallafall första inlägget ute. Sommarkrysset för 1½ vecka sen. Läs och kommentera gärna :)

Har börjat skriva om Barnens Allsång, men resten skriver jag kanske imorrn?!

Snabbt bara måste jag säga att igår var jag på Allsång på Skansen och fy tusan va kul vi hade. Tobbe Ek is the shit... Maria Haukaas Storeng är söt, grym, fantastisk och underbar!

"Hej Christer Björkman" Får inte glömmas att nämnas heller.

Godnatt
/Mikael

Kommentarer
Postat av: Mika

"HON LIPADE ÅT MIG!" - HHHAHAHAHAHHAHAH.

Men det var så jäääääääävla kul hela dagen! IIIH, tack för att du var med! <3 Sjuuukt kul!

och Maria är sötast och Tobbe är bäst. <3



HEJ CHRISTER BJÖRKMAN!

2008-07-10 @ 11:56:28
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0