Ännu en vecka borta!

Ja, så har äntligen ännu en skolvecka passerat, vilket är väldigt skönt.. Visserligen vart jag inte i skolan i måndags då jag ju var på kryssning men ändå... Det har gått seeeegt... Igår kändes Verkligen som fredag, men det var ju bara torsdag :/ Men idag var det iallafall äntligen fredag :D Skolan var tråååkig.. Sen var det hem. Någon timme senare, rättar sagt vid 4 så åkta jag in till stan för signering med Sanna Nielsen :P Sen åkte jag, Carro och Milla till Täby Centrum och vi gick förbi Tegelbruket för att höra om det möjligtvis på något sätt gick att jag fick komma in på Caracola ikväll, men det gick inte :(

Sen har det kommit upp några mer spelningar i sommar :P Jag tror det kommer bli gryyyymt bra :D Jag längtar som sjutton!! Dessutom är inte allt inbokat än, Rix-städerna är inte ens släppta än :P Framförallt efter mitten på Juli kommer bli gryyyyymt grymt bra :D :P Varför kan det inte bli sommar nuuuu?? :P

Tyvärr eller självklart, vet inte vad jag ska säga, så hänger allting på om jag får sommarjobb eller inte... Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får det.. Annars kraschar alla planer... Nånting som iallafall MÅSTE bli av är Storsjöyran, det ska jag se till att ha råd med :P

Nu ska jag snart ringa Carro och Milla så jag iallafall får höra Caracola-spelningen :P Sen imorrn är det upp och göra sig klar så fort som möjligt och åka in till stan.. Eller stan och stan, Frihamnen ;)

Ha det gött!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0