Booooring!

Jag har så jäkla tråkigt just nu... Har ingenting att göra. Skulle väl egentligen kunna göra min engelska-inlämning som ska vara klar på torsdag men jag pallar inte xD

Jag har som ni ser lagt in en annons till höger här på bloggen. Det kommer fler men dom måste bli godkända först ;) För er som också vill ha någon annons på bloggen, registrera er på Affiliator genom att klicka på annonsen

Imorrn är det tyvärr skola igen.. Men vi har SO (första gången jag längtar till SO) där vi håller på med en film :P Sen ska vi typ ha en "oscarsgala" där man får pris för massa saker xD Iallafall kommer våran film bli väldigt najs.

Just nu sitter jag och chattar med Carro och sådära, vi pratar om Rix FM Festival bland annat.. Team Caracola,åtminstone delar av det, ska gå tillsammans :D Vi kommer har så grymt roligt. Nu vill vi bara veta vilka artister som ska vara där och uppträda.. Tyvärr blir det inte Bengtzing, men förhoppningsvis Picasso :D

Nu ska jag väl hitta på något roligare att göra..

Haj do!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0