God natt klockan 15:52

Ja så känns det... Hade ju Nationellt prov i Engelska idag. Så nu är jag VÄLDIGT trött! Men jag tror det gick hyfsat ändå :P Det gäller att hoppas på det bästa :D Vi hade både hör- och läsförståelsen idag, totalt 135 minuter... Då blir man rätt trött när man bara sitter och skriver, lyssnar och läser... Men iallafall, på hörförståelsen så var det typ något radioprogram och det var en snubbe som var "på besök" och han hade varit på någon ö utanför Zanzibar... Denna snubben pratade jätteotydligt så man, erller iallafall jag, hade skitsvårt att höra vad han sa :S Men det gick nog bra tillslut ;-) Man fick höra det 2 gånger så :P

Imorrn är det Körslaget igen :D Fast jag ska inte dit den här gången... Vi får middagsgäster som kommer stanna hela kvällen... Dom är här för att fira mig så då känns det konstigt att bara åka härifrån och åka in på Körslaget ;-) Så det får bli nästa vecka istället :P

Men ni får inte glömma att rösta på Team LINDA imorrn!
image26

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0