Tack allihopa...

... för alla sms, kommentarer mm där ni gratta mig :D

Nu har då snart ytterligare en födelsedag passerat. Fast firandet för mig är inte slut än xD Min moster och kusin kommer imorrn :P

Hitills har jag fått detta:

Pengar
Pengar
Pengar
2 t-shirts (den ena var en idol t-shirt)
Strumpor
Blommor
Duschtvål
Godis
Gelwax
Diggiloo-biljett
Stora Schlagerboken :D

Pengar är skönt att jag fått, för då kan jag betala Mamma och Pappa för kameran ;-) Sen har jag ju en del över :P Men det ska bland annat gå till 3-dagarsbiljett till Storsjöyran. Biljetten kostar 995 kronor! Jag behöver verkligen sommarjobb i sommar :P Annars kan jag inte åka på någonting... Men jag hoppas att det löser sig :P Lite hoppas jag att jag får åka iallafall ;-) Men det såg jag nu att det verkar bli av så jag kommer få åka förhoppningsvis :P :D

Jag är glad, för jag har ingen läxa till imorrn xD :P Men till på torsdag ska vi ha läst 10 sidor i våran Engelskabok... Jag pallar inte xD haha :P

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, imorrn väntar konditionstest på idrotten...

/Mikael


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Svar;

Nej, Patrik var inte alls lika intressant vilket också märktes på frågestunden. Jag är grymt imponerad över hur stark Emerich måste vara som orkar prata om det här dagligen.

Våra lärare kan nog också btw ta rekord i segrättning! ;)

2008-04-09 @ 19:02:03
URL: http://www.lenasfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0