Plugg!

Har suttit en liten del av kvällen med plugg.. Mest matte. Vi fick läxa där idag som är till imorgon... Men ja, det gick hur lätt som helst! Vi fick nya grupper idag i matten där dom delade in oss efter våra kunskaper.. Nu låter det som att dom nedvärderar oss men nej, utan dom delade in dom som kan mest i en grupp där dom får jobba mer självständigt. Där hamnade jag! Men det är så pass enkelt (än så länge) så det är inga problem.

Dock är jag inte helt överens med läraren vi har.. Eller asså det är inget fel så.. Snarare tempot! Han pratar långsamt, vilket jag stör mig något ordentligt på!! Det går för långsamt för mig, för att jag ska lyckas hålla humöret uppe.. Jag tröttnar på en gång! Men men, kanske blir bättre..

Bloggar om allt kommer... Men jag har inte hunnit idag iom läxor.. Men om några dagar kanske?! Imorrn eller på fredag hade jag iallafall tänkt slå mig ner vid den andra datorn där det finns photoshop och göra ny header.. Iochmed detta kommer ny design också. Jag utlovar lite större förändringar än förändringar som tidigare gjorts! Så dom närmaste dagarna får ni ha överseénde med hur bloggen ser ut. MEn det ska nog bli bra när det är klart!

Nu är det dags för mig att sova, godnatt!

/Mikael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0