Söndagkväll!

Jaa, nu var ialalfall packningen klar. Har den iochförsig varit rätt länge nu men.. Jag har börjat blogga om Östersund också. Känner mig riktigt duktig. Men har inte kommit så långt än.. Men imorrn på tåget ner till Gbg kan jag nog se till att blogga färdigt om det.

Nu måste jag packa det sista. Sen även duscha och lite sådära... För vi måste ta tunnelbanan som går 05:31 härifrån... ZzzZzzZ Men ja, mitt tåg går ju liksom 06:05 så det är därför vi måste åka så tidigt för att slippa kuta till tåget och med risken att även missa det...

Nej, nu ska jag lämna datorn en stund... Hörs eventuellt nånting mer ikväll innan vi går och lägger oss.

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0