Barnens Allsång 29/7

Vi hade väl klockan på ringning vid 9. För Martin sa att han kunde hålla platser och tyckte vi skulle ta sovmorgon, så då gjorde vi det. Vi kom väl till Skansen runt 12 eller nåt sånt... Då hade dom redan repat, men det gjorde inte så mycket faktiskt. Vi skulle ju ändå se det sen. Vid typ kvart över 1 går jag och köper mjukglass... Men vid halv två kommer Sia Glass och delar ut gratis glass, var inte så sugen på mer glass då...

Vid 2 startade det och Ayla Kabaca kom inspringandes på scen och sjöng om att det var Sommarlov. Det var tänkt att Henrik Ståhl skulle varit med också, men han hade missat tåget ifrån Västerås så han hann inte komma. Men Ayla skötte sig bra själv. Efter ett tag kom Marie Picasso och sjöng Winning Streak, den är hur underbar som helst! Sen sprang hon ut igen och Jimmy Jansson kom också, han sjöng först Amanda, sen fick han springa ut för att komma tillbaka senare och köra Vi kan gunga, Imse Vimse Spindel och Rockspindeln. Picasso kom tillbaka och sjöng This moment <3 Den är så förjävla underbar <3 Därefter fick hon köra en Allsång :D Hajarna xD

Sen var det väl slut strax därefter och alla kom in och körde Huvud, axlar, knä och tå! haha :D Sen var det dags för signering och jag fick träffa Marie <33 Hon är så underbar asså! Hon var jätteglad att se mig där :P

Sen åkte jag och Anna-Karin hem och åt middag för att sedan åka in till Centralen och säga Hej då till henne. Tråkigt att säga Hej då, men vi syns om ett tag... Dock om ett ganska långt tag... Sen åkte jag hem och typ sov xD För var helt slut efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0