Sommarkrysset 5/7

Jag hade klockan på ringning vid 9 tror jag?! Men låg kvar och drog mig ett tag till. Men lyckades vara inne vid Grönan till typ kvart över 11. Typ då började det bli lite bråk om platser.. Eller ja, bråk var det kanske inte, men tjafs. Dom hade nästan spärrat av alla platser typ... Men jag fick plats på fjärde raden på högra sidan, det var enda sidan där det inte var några VIP-platser. Gry kom ut och repade litegrann och senare kom Mika :D Kul att ses igen :D

Sen kom Nathalie ut på scenen och hon vinkade lite crazy när hon såg mig :) Den människan är rolig! Jag förstår dig Carro varför du gillar henne ;) September repade. Hon var riktigt grym asså! Jag tokdiggar låten och dansen var ju hur grym som helst, tyvärr var ju mickstativet ivägen i början, men skitsamma!


Sen var det dags för Patrik Isaksson att repa och han hade med sig Britta Bergström :D Hon kände ju igen mig :P Okej, hon är ju faktiskt inte så känd utåt så hon kommer nog ihåg många människor som kommer fram till henne och pratar. Patrik körde Elddon och den var riktigt grymt bra. Jag tror inte jag hört den tidigare?!


Just det, precis innan Patriks rep började så kom det en brandbil till Gröna Lund. Det var några som hade fastnat i Vilda Musen. Tydligen hade dom suttit där i 30 minuter eller nåt redan... Det hade kommit något på spåret vilket gjorde att nödbromsarna utlöses... Tänk va läskigt att sitta där högt upp över marken  så pass länge...


Hälften av familjen har blivit nertagna här

Sen var det dags att tacka. Amy Diamond repade sin Thank You! Mika satt och dansade med till låten?! Asså ja, vad ska man säga?! xD Men Amy var rätt bra, hennes wailingar har blivit bättre än dom va i Melodifestivalen. Där tyckte jag dom lät förjävliga rentut sagt, falska som sjutton... Men inte längre, det är bra :D

Sen, efter det, så repade Trazan & Banarne... Någon gång repade också Mats Rådberg & Rankarna, men minns inte när :S xD Trazan & Banarne sjöng iallafall Swampen och jag och Mika diggade med "Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp - SVAMP!!!!!" HAHA :D Ja, åt ju också nån gång.. Sen klockan 17 drog genrepet igång.. Jag gör så att jag hoppar till efter sändningen som förra inlägget om krysset, för genrepet såg ut som sändningen, förutom då att Annika Duckmark var på plats och det inte blev värsta paniken... xD

Men efter sändningen så sprang jag direkt till sidan, för den här gången tänkte jag inte missa Nathalie. Så jag stod där vid sidan och vänta, sen kom hon tillslut och hälsade lite med en kram :D Sen ringde jag upp Carro nere på Mallis så hon fick prata med Nathalie. Tror hon blev glad?! Sen skulle hon hälsa på lite gamla kompisar men sa åt oss att vänta, vilket vi då gjorde. Efter typ en halvtimme eller nåt så hade hon pratat klart med dom och kom till oss igen :D Den människan är grymt Trevlig och underbar! Hon berättade att hon hade, i pausen när dom stod beredda att köra, tänk springa efter sin kamera och gett till Martin så han skulle kunna fota åt henne. Men då hade ju jag som tur var tagit miljoner bilder på henne typ xD Hon blev skitglad och bad mig skicka dom till henne, så fick hennes adress och sådär. Sen tog vi kort och lite så också innan vi åkte hem. Sen va det bara att lägga in bilderna och lägga sig och sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0