Slutar imorrn!

Nu missade jag att skriva ett blogg-inlägg här igår.. Men hade inte någon tid över alls! Så fort jag kom hem från paddlingen så var det bara att göra sig iordning, byta lite kläder och sådära och sen pka in till kungsan för att se Bengtzing! Sen var jag hemma efter halv 12 och då var datorn avstängd och jag ville dessutom leka lite med min bärbara som kom igår :D Hade inget internet till den då så kunde liksom inte blogga från den heller. Men nu har jag fixat internet, dock via sladd så jag kan inte flytta omkring så mycket... Hoppas på att få den Trådlösa Routern till helgen. Jag vill verkligen börja kunna springa runt med datorn i famnen och samtidigt vara ute på nätet!

Men som nu till exempel, att kunna gå ifrån vardagsrummet när pappa slår på fotbolls-EM. Jag är inte intresserad av fotboll speciellt mycket.. Tittar intresserat när Sverige spelar, men det är det enda... Men jag får helt enkelt dyka ner i datorn istället.. Finns alltid något intressant som händer här...

Imorrn har vi avslutningen i skolan.. Känns kul, men främst jäkligt tråkigt att sluta nian.. Nu ska alla splittras efter 3 år. Dessa 3 år har varit så himla roliga. Nu skiljs man från klassen och ska helt plötsligt lära känna helt nya människor till hösten. Dock kan det vara rätt kul med :D Vissa har säkert turen att få hamna i samma klass osm någon från skolan, men inte jag.. Jag har valt att gå i Nacka och jag tror knappast det är någon mer som valt den skolan. Men trots att det tar minst 30 minuter dit så gör det inget. Av det intrycket jag fick så var det en grymt bra skola.. Får hoppas att jag kommer in!

Imorrn får vi alla betygen i handen också. Jag vet ju ett antal betyg, men inte alla. Hoppas att jag höjt mig i några fler ämnen. Är lärarna schyssta så har jag det, vilket dom är. Klockan 10 ska jag vara i skolan imorrn för att sjunga upp med kören.. Avslutningen börjar halv 11 och det håller väl på i en timme i aulan. En halvtimmes körkonsert, sen är det rektorns tal, som alltid är tråkigt xD och tillsist är det premieutdelning om man gjort något speciellt typ.. Även om man varit med i elevrådet har man fått något också, vilket jag har :P Sen blir det fika uppe i bildsalen och sen har jag looov!

Det var tänkt att jag skulle gått på inspelningen av Musikmaskinen, kanal 5:s nya underhållningsprogram, idag för att se Marie Picasso, men hon har drabbats av maginfluensa och kunde inte komma... Därför blev det inget för mig.. Dessutom har hon ställt in Rix FM Festival på fredag i Västerås, vilket gör att jag antagligen inte kommer åka dit... Jag behöver spara pengar så. Men får se hur jag gör.

Nu måste jag dock lägga in en kommentar om fotbollen: Shit va med vatten på planen!

Nu ska jag kanske se på någon film eller nåt sånt.. Vi hörs imorrn!

/Mikael

- Våga vara en av oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0