Godkväll!

Idag har kvällen gått väldigt fort. Jag menar, snart är klockan 8 och det kändes som jag precis slutade skolan för dagen. Men det har väl lite att göra med att jag hade musikal efter också :P Det gick bra, förutom att jag fortfarande inte kan mina repliker xD Men nu ska jag nog hinna plugga en del, för har inga läxor kvar denna vecka.. Det är så grymt skönt :D

Igår satt jag som jag trodde väldigt länge vid datorn och gjorde min engelska-presentation. Jag stängde av datorn vid halv 3 inatt.. Och så idag så hade jag då min presentation och det gick faktiskt väldigt bra. Jag fick MVG- :D Anledningen till minuset var för att jag tittade ner alldeles för mycket i papperena och sådära ;) Men det förstod jag också så :P

Jag trodde faktiskt att jag skulle vara tröttare idag än jag avrit, har varit lika pigg som vanligt.. Men jag slocknar väl om jag skulle lägga mig ner xD

Idag hade vi även nationellt prov i Matte, C-delen. Tror det gick rätt bra faktiskt :P Sen var det även avslutningsfoto där man får "spexa" och vi hade inte direkt det roligaste ämnet... Morgon/Bad var vårat tema...

Nu ska jag strax gå och se på TV, kanske skriver senare...

Om jag inte somnar
/Mikael


Måste bara sluta med denna video, Charlotte Perrelli - Hero ifrån Life & Cooking i Nederländerna. Dea var med och körade, hon har lärt sig dansen nu :D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0