Segt!

Dom här senaste dagarna har gått väldigt segt... Framförallt efter balen. Var Sjukt trött i torsdags. Snoozade till och med i 40 minuter xD Men asså det var så himla kul. Jag är glad att jag gick, trots att jag inte gick med någon. Maten var grymt god! Vi fick Kyckling inlindad i bacon med potatiskroketter. Även nån sås med, men den var inge god, men det andra var oerhört gott.. Bara att vårat bord fick maten sist så dom som fick först hade redan hunnit äta klart innan vi ens hann börja...  Sen efter ett tag blev det efterrätt: Glass med Äppelmos! Även det väldigt gott. Sen avr det dans och röj.. Det tråkiga med dansen och det var att det spelades bara en enda lugn låt under hela kvällen. Vilket var lite tråkigt.. Men det funkade ändå!

Vi gick vid kvart över 12.. En kvart innan det sluta.. Fråga mig inte varför vi itne va kvar men... Dom trodde väl vi skulle missa sista tunnelbanan som gick 35 minuter senare xD Men vi hade hunnit med en tidigare om vi bara gått liite snabbare.. För när vi kommer till Centralen så står den inne på plattformen, men några hade remsa och behöde gå genom spärren och sådära så vi missa den... Då fick vi vänta en halvtimme på nästa... Var hemma vid 20 över 1, pigg och glad.. Men som sagt, på morronen var jag död!

Sen gick skolan och jag var så himla seg hela jäkla dan. Sen när skolan var slut var det hem och sen nästan direkt iväg för Caracola i Sumpan! Kom dit och kände mig som en turist! Jag ringde Milla för att höra om hon visste var scenen va, vid McDonalds! Så jag kollade och såg en skylt. När jag gått 20-30 meter så ser jag scenen.. Kände mig rätt korkad då xD Men iallafall, vi gick och fixade med presenten till Tommy Sundberg (Emmas pappa) och gick och åt också. Sen vid strax efter 8 drog Stjränskott igång! Efter att alla uppträtt var det dags för Caracola, och dom är så grymma! Körde tre låtar: Mango Nights, Vamos Vamos och Smiling in Love! Sen avr det signering och vi träffade dom underbara människorna! Korttagning och även presentöverlämning. Sen var det Hej då och jag gick till tunnelbanan. Där stötte jag på Emilie igen så vi pratade ett ganska bra tag. Både innan tunnelbanan kom och på tunnelbanan. Very trevligt :D Sen var det hem och jag hade tänkt plugga till Elektronikprovet jag hade igår.. Men det hände liksom inte. Var helt slut när jag kom hem vid halv 11..

Igår hade jag provet och det gick inte så bra kan man säga... 25%.. IG! Men får plugga på söndag så jag kan göra det på måndag igen...

Nu ska jag snart gå och lägga mig... Vila upp mig lite och så!

Godnatt på er
/Mikael

- Mango Nights, gimme gimme the delight, oh la ya, oh la ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0