Trötter!

Godnatt allihopa!

Ja det är väl så man kan sammanfatta hur jag känner mig just nu. Är väldigt trött... Kan vara för att jag somnade vid typ halv 4 inatt. Men det finns en enkel förklaring: Jag somnade på soffan igår vid 8 och vaknade vid 11.. Sen kunde jag då inte somna förrän halv 4...

Idag har jag då som ni förstås varit väldigt trött, vilket lett till att det var en seg dag i skolan.. Hade Engelska som följdes upp utav kör där vi repade inför vårshowen. Nästa vecka på ska vi börja repa skolavslutningen och då kanske jag bör veta vad jag vill sjunga. Några som har något förslag? Fick bara ett förslag förra gången. Efter kören avr det rast i 1 timme och 20 minuter och sen idrott. Efter det var det Matte och vi var några som hade stannat kvar i idrottssalen och blev typ 10 min sena till matten, då stängde våran mattelärare ut oss. Men vi brydde oss inte speciellt mycket. Sen hade vi svenska där vi filmade lite till filmen vi ska göra i SO. Tror det kommer bli väldigt bra asså. Sen avr det slut och jag gick hem.

När jag varit hemma en stund så kom pappa och hämtade mig och vi åkte och hämtade Theo på dagis och åkte vidare till Täby C och Dressmann för jag skulle köpa kostym till balen. Men det var knökfullt där så vi åkte ut till Dressmann i Arninge istället. Där lyckades vi få hjälp och jag hittade perfekta kostymen och skjortan. Det som var bra med det hela var att dom hade halva priset idag.

Sen var det hem och äta middag. Och nu sitter jag här, vilket jag gjort ett tag nu.

Men nu ska jag faktiskt försöka lära mig mina repliker till musikalen. Så vi hörs imorrn.

Smiling in love
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0