Christer Sjögren på Tyrol!

Det är torsdag... Typ den längsta dagen på hela veckan, även fast jag numera inte har så många lektioner... Den är ändå lång på nåt sätt. Längre blir den idag, för ikväll är det Tyrol som gäller. Det ska bli kul att se den igen faktiskt, även fast jag kommer somna typ... Känner mig så trött!

Just nu sitter jag och pluggar Samhällskunskap, vi har prov imorrn. Jag känner mig stolt, jag har bara skrivit ner svaren på allt och jag kunde redan det mesta! *nöjd* Så hoppas att jag klarar G iallafall. Jag kanske borde fortsätta en liiiten stund till, innan jag ska göra mig klar för att åka.

Kommer antagligen inte orka blogga när jag kommer hem, så vi får höras imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0