Hemma

Jag är redan nu hemma ifrån skolan. Har varit hemma i kanske 1½ timme redan. Vi slutade som sagt efter Mediekunskapen, vilket var strax före 11. Fast vi gick tidigare. Vi såg på någon tråkig film som man inte fattade någonting av, så vi gick ut därifrån. Vi gick och frågade om våran lärare rättat våra prov klart då, och det hade han. Jag fick MVG-. Hatar det där minuset, men va tusan. När vi fått proven gick vi!

Vi hade finfint besök i skolan idag också. Idolerna var där. Jag blev helt chockad över att dom kom, just till Mediagymnasiet. Dom skulle fotas till något, jag skulle kunna tänka mig att det är till CD-skivan dom ska släppa. Skivan som alltid släpps, varje år.

Jag har egentligen inget mer att berätta här, då blir det vara tråkigt att läsa... Som om det inte alltid är det? haha

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Din skola verkar SÅ mkt roligare än alla andra.

2008-10-21 @ 18:00:42
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0