Nytt, nytt, nytt!

Ja, nu har det skett förändringar här i bloggen. Vad tycks?

Jag diggar den otroligt mycket. Har samlat bilder ifrån Juni och fram till nu, där även jag ser helt okej ut. Det händer ju inte så ofta. Ibland lyckas man iallafall. Så jag gjorde ett litet kollage och även bilder på de som betyder mest!

Dagen idag har väl inte varit så jättespännande... Engelska i skolan. Fick sluta efter max 1½ timme och då åkte jag hemåt. När jag kom till Bergshamra kollar jag på klockan att jag inte skulle hinna hem, så det blev att vända vid Danderyds Sjukhus. In till Centralen för att möta Carro. Vi åkte hem och slog oss ner vid datorerna, som vanligt. Jag hjälpte mamma med middagen, Tacos. Gott, länge sen vi åt det faktiskt. Mätt blir man ju också. Sen dator lite igen, vi gick upp till Centrum och köpade godis till familjen. Det var väl ganska gott, men jag tröttnar typ på en gång... Såg på Världens Barn, Charlotte Perrelli var med och Britta på kör!

Singing Bee sen med Nathalie på dans. Hon är så grym asså! Under tiden satt jag och fixade med designen här. Jag hoppas att jag inte får för mig att ändra nu på ett tag bara, haha. Nu sitter vi här och ser på Fredag hela veckan. Snart är det väl dags att sova, jag börjar bli trött faktiskt!

Måste tillägga att jag idag kom över 600 sms också med mobilen. Vart ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0