Inget att skriva om...

Egentligen har jag ingenting att skriva om.. Har inte hänt mycket idag! Bara att jag höll på att somna under 3D-lektionen idag. Jag menar, han börjar lektionen med att prata i EN TIMME!! Det går inte att bara sitta och lyssna på vad han säger.. Jag slumrade nog till i en sekund iallafall.

Okej, en till grej som jag kan berätta. När jag skulle hem från skolan åkte jag fel tunnelbana. Jag var jäkligt trött och så trodde jag det var min tunnelbana fast det var den mot Ropsten. Jag märkte det inte heller förrän vi passerat Östermalmstorg där man senast kan byta. Men jag hoppade av vid Karlaplan och gick till Stadion, härligt med frisk luft! haha.. Sen jag kom hem har ajg hunnit äta och sen har jag bara suttit här..

Jag har gjort något vettigt iallafall. Jag har photoshopat ihop en bild till Loggboken i skolan. Detta är resultatet:


Imorrn har vi idrottsdag i skolan och jag ska, som många andra, på hundpromenad.. Det var det enda som var enkelt att göra.. Allt annat verkade bara jobbigt, haha... Så jag ska ut och gå imorrn, men utan hund. Det behövde man inte ha med och jag har heller ingen så...

Nu ska jag försöka hjälpta Malin med lite Photoshop!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Micke !!! Hoppas att du mår toppen!!! Kommer du med i helgen???? Vore kul!! Småstjärnorna där Simon skall vara med uppträder kl 12.00-13.30, vet ej när Simon sjunger.... Men Caracola är kl 14.00!!!

Sköt om dig!!! Kram E-M

2008-09-03 @ 16:13:45
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Syster

Lite motion är ju aldrig fel!

2008-09-04 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0