God söndag.

Dags att blogga igen då. När vi slagit ner oss vid datorerna för dagen.

Upp tidigt idag, redan vid 10 för att vi skulle med familjen till IKEA. Huvudmålet att kolla på var en säng till mig, och jag hittade en som var väldigt bra. Får se om pappa åker dit redan i veckan och hämtar den. Sen kollade jag även på lite andra saker, som barstol och bord till mitt rum. Den barstolen jag hade tänkt på hit till mitt rum kommer det nog bli. Den var mycket skön. Passerade som vanligt Fyndhörnan för att se vad de erbjöd där och där hittade jag en bordsskiva som pappa ska få göra om till ett fällbart barbord. 59 kronor kostade den så den tog vi på en gång, bara barstolen sen då.

När vi kom hem åt vi lunch ute allihopa. Jo, Theo har varit här hela dagen med. Efter fika ute med så tog jag och Carro en promenad upp till Centrum och handlade lite. Hem igen och här kollade vi på film igen, Patrik 1,5. Nu sitter vi här med datorerna som vanligt... Vi funderar på att köra lite Singstar, men det återstår att se.

Ja, mer finns inte att säga... Förutom att det inte ens är 2 dagar kvar tills skolan börjar igen. Jag vill inte, trååååkigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0