Sista lovdagen...

... är snart slut. Imorgon är det tillbaks till skolan igen. Jag vill inte... Men ja, nu är det inte så lång tid kvar ändå. Bara 8 veckor typ. Det kanske man överlever?

Idag åkte iallafall Carro hem, tråkigt. Men vi ses igen på fredag! Har även hunnit med en sväng ut till Arninge idag, ätit Tacos till middag, bytt lampa i mitt rum och deklarerat. Tänka sig, jag har deklarerat. För första gången. Sen kan man ju inte påstå att jag får mycket pengar tillbaka men... Det var något speciellt med att deklarera första gången.

Nu ska jag snart stänga ner här på datorn, dags att sova... Imorgon börjar jag klockan 10. Skönt med sovmorgon första dagen iallafall. Vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0