Dagen flög trots allt förbi...

... även fast jag trodde att jag inte skulle ha någonting att göra.

Carro var och dansade, så jag var uppe strax efter 9 för att låsa efter henne. La mig och sov ytterligare 2 timmar typ, och sen var jag fast vid datorn ett tag. Tog mig upp och åt frukost samt duschade. Vid 3 rörde jag mig in till stan och mötte Carro, vi tog oss till Emmas (Caracola) jobb men då blev hon precis fixad i håret så vi skulle komma tillbaka senare, då Carro dansat klart sin extraklass. Jag tog mig hemåt för att äta, sen var jag inne vid 6 igen och pratade lite snabbt med Emma igen, men hon var tvungen att fixa lite saker så jag åkte för att möta Carro men hon var inte klar så jag vände igen, och ja sa hej då till Emma som var tvungen att springa igen...

Åkte och köpte mjölk till Emma (Glada gänget), Sara o Bonnie och mötte upp Carro. Vi tog oss hem till dem och lämnade den och pratade en stund med dem innan vi tog oss hemåt. Här har vi suttit tills nu.

Kikar på Paradise Hotel, men ska stänga ihop datorn nu. För vi måste sova! Imorgon väntar Lena + Orup på Gröna Lund. Det blir najs :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja den var ju grymt bra, gillar Lenas humor den är skön!!:)

Och sen så har vi sagt "hej" in real:) Hehe

Visste inte liksom vad jag skulle säga, när vi stod och väntade på Lena & Orup (iaf jag, du kören) Sen bara var du borta, men sen såg jag dig bäst att säga hej tänkte jag,



såg du mig när ni stod framför scenen??:)



ha de så trevligt på madonna! vart är det?:)

2009-08-08 @ 00:56:23
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Clara

Såg dig idag. Ni hade ju typ vunnit choklad, jag och min kompis fick en var av dem. Sa även hej till sara (;



Btw vad tyckte du om Lena&Orup ? ;)

2009-08-08 @ 02:06:39
URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0