Nu väntar sängen för mig...

Då var man tillbaka vid datorn. Har bara suttit här nu ikväll, innan dess har jag inte suttit någonting alls sen jag bloggade sist... Det har inte funnits tid till det! Kom hem sent igår, sen upp och iväg ganska så på en gång idag. Sara och Bonnie sov här inatt också, och det började idag med att vi lämnade Bonnie på tåget vid 11. Sen begav sig jag och Sara ut till Gärdet, där det var Tjejmilen och Annamia var speaker. Där hängde vi hela dagen! Sen kom Carro också och vi drog och åt tillsammans, Sara åkte efter en stund för att ta sig till sitt tåg. Vi blev kvar i ytterligare 1½ timme typ, sen gick vi till Annamias bil och sa hej då. Jag och Carro fortsatte till tunnelbanan, jag bytte vid Östermalmstorg och åkte hemåt.

Nu väntar strax sängen, och imorgon är det skola igen. Naturkunskap och Historia, sen imorgon kväll väntar Så ska det låta-inspelning. Det blir kuuul! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0