Operatanten idag.

Godmorgon!
Ytterligare 2 dagar utan blogg, men i torsdags blev det alldeles för sent i Sumpan, eller ja, tills jag kom hem och behövde sova på en gång. Igårkväll, efter Popaganda, strulade internet och det gick inte att göra någonting!

Men jag är här nu, ska strax ta mig upp ur sängen och hoppa in i duschen. Sen klockan 12 ska jag möta Louise i Mörby, och vi ska ta oss ut till Nacka! Där kommer en viss Operatant (I vissa munnar kallad Malena Ernman) uppträda och signera klockan 15, det blir najs! Vidare därifrån ut till Popagande igen, sista dagen idag! Ska sen möta upp Sara o Bonnie som kommer från Krysset. En skoj dag väntar!

Nu måste jag in i duschen, vi hörs ikväll om internet vill som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0