Överlevande...

Fan va jag älskar mitt liv!!

Jag har precis tagit mig igenom den mest hektiska veckan under hela sommarlovet. Jag är galet trött, kroppen är helt slut, och livet är ändå allmänt bäst. För jag har träffat massa folk, och alla är bara bäst! Konserterna vi sett under veckan har varit så himla grymma! Priden har varit kul att få uppleva för första gången, och det blir inte sista...

Men jag ska ta och stänga ner här snart... För jag behöver sova, imorgon är det nämligen dags att åka till Göteborg - första trippen. Imorgon ska vi på Tre S sommarshow på Liseberg. Jag, Carro och Annika ska dit, och när det är slut hoppar jag och Carro på en nattbuss tillbaka till Stockholm. Tillbaka på onsdagmorgon, då ska jag sätta mig och blogga!

Är man på turné så är man... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0