Så ska det låta!!

Jag är hemma från Så ska det låta, och kan bara säga som så: Gud vad jag saknat det programmet!!! Så himla kul är det. När vi kom in i studion hejade vi på Pernilla och kramades med henne, sen slog vi oss ner på några platser. Tråkigt nog var våra vanliga platser från förra året reserverade... Men vi hade kul ändå! De som tävlade var Jessica Heribertsson & David Lindgren mot Nanne Grönvall & Stefan Nykvist (Larz-Kristerz). Nanne o Jessica var bäst, David är grym han med. Stefan behöver vi inte kommentera. Efteråt gick vi och hälsade på Peter Settman och han är jättetrevlig, kände igen oss på en gång. Sen tog vi oss över golvet för att prata lite med Nanne, och sen lite prat med Jessica. Sen var det till Karlaplan och åkte till Östermalmstorg, sa hej då till Carro, Monika och Mikaela, och jag bytte till tåg hemåt.

Här halvligger jag i en fotölj i vardagsrummet, har kidnappat Mamma o Pappas dator då jag inte orkar starta min egen... Det tar för lång tid! Men nu är det dags för mig att ta mig till sängen. Imorgon väntar en dag med bara en lektion, sen Så ska det låta-inspelning på kvällen. Blir kuuuuuul :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0