Åt helvete för sent.

Idag har jag varit hemifrån verkligen HELA dagen. Gick vid 9 imorse och kom hem nu strax innan 10. Det var först skola där vi repeterade och fixade inför inspelningen av vårat TV-program. Herregud vad jobbigt det är just nu, det blir säkert bra när det är klart. Men just i detta nu är det K.A.O.S! Jag är ju producent, så alla sliter och drar i mig för att få fram det de vill säga, och så jag ska se till att allting händer.. Men det är trots allt väldigt roligt och programmet blir nog grymt när det är klart.

Det har hunnits med luciatågsrep och besök hos min syster också, därav en sen kväll. Men nu ska jag och min iPhone (som kom igår) ta och gå o lägga oss. Jag ska väl leka lite till med telefonen så jag lär mig den!

Godnatt från en trött Schlagerräv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0