Vår bästa tid é nu!

TV-programmet är över. Inspelningen igår gick bra, och mycket bättre än vi trodde förra veckan då det var en katastrof... Men vi hade bra gäster, och det gick rätt okej att spela in! I tisdags hoppade jag in och tog över som bildproducent då det var en katastrof innan, och jag var nervös som fan men lyckades rätt bra tror jag?!

Nu återstår bara klippning, och fixa en projektpärm och sen har hela projektet gått igenom! Vissa delar ska vara klart till avslutningen på tisdag, då det ska visas upp där. Så det ska jag sätta mig och fixa imorgon efter skolan.

Vill kanske se våran vinjett? http://data.fuskbugg.se/skalman01/MiddagsMys3.wmv Utan ljud, då det las till på annat håll. Vid senare tillfälle kan jag kanske bjuda på fler delar ur programmet, men det vet vi vid ett senare tillfälle!

Det är iallafall så himla skönt att det är över nu, det har tyngt mig i flera veckor och jag har bävat över hur det ska gå men nu gick det vägen och vi har ett himla bra program!!! Så nu kan jag äntligen andas ut och känna att vi lyckades. Jag går vidare och fokuserar på annat, som julen och lovet! Det blir härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0