Hos syster

Nu sitter jag hemma hos syster min. Har nyligen ätit, Tacos. Här kom efterrätt också, glass med strössel! Finns det någon bättre efterrätt?

Annamia var lika trevlig som vanligt, alltid lika kul att träffa henne! Sen var det kul att se Zillah o Totte som gästartister, de är störtsköna alltså. Sen var även Bonde-Peter gästartist, och det var bara tråkigt. Han var på KFem i torsdags också, båda gångerna körde han playback! Jag förstår inte grejen med det när man är ute på PR-turné?!

Nu är det bara 30 minuter kvar tills Melodifestivalen börjar, så ska nog lämna datorn här. Äta upp min glass och ta mig till TV:n. Vi hörs ikväll när jag är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0