Det där med vikarier...

Under gårdagens lektion av Arbetssätt o Lärande hade vi vikarie av okänd anledning. När våran vikarie försökte prata gick det inte särskilt bra, för alla pratade hela tiden. I början var det väl lite bättre, men det gick bara utför...

Jag tyckte verkligen synd om henne, hon vågade typ inte skrika att alla skulle vara tysta utan väntade tills de skulle tystna... Lyckat? Nej, inte det minsta. Funkade en gång, men så fort hon började prata, började alla andra också att prata igen. Det var verkligen världens tråkigaste lektion... För man hörde inte någonting av vad hon sa.

Så den lektionen gav ingenting, och jag tror inte hon skulle se fram emot att ha oss igen!

Nu måste jag fixa middag, sen ska jag berätta lite om Let's Dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0