Let's Dance

Ja, det var ju Let's Dance ikväll. Laila Bagge var helt klart bäst. Sen har jag verkligen haft fördomar angående Isabella "Blondinbella" Löwengrip. Jag har inte gillat henne för att hon är känd bara för att hon bloggar om mode... Jag har tyckt att hon verkar korkad och allt, men jag har börjat ändra uppfattning. Hon är blond, och har en del av vad det innebär. Dock så tycker jag hon verkar lite smart ändå. Hon har lite vett i huvudet ändå tycker jag.

Men ja, de som åkte ut var Linda & Martin och det kan jag ändå förstå. Linda är en så pass okänd kändis. Jag hade inte hört talas om henne tidigare, men kanske för att hon var mer verksam inom idrotten innan jag var född...

Det sista jag har att säga är att Niclas Wahlgren klarade det galant trots att han bara repat i 4 dagar. Fast han dansade ju till Empty Room... Arrangemanget var ju bara hemskt! Det lät verkligen jätteilla och mina öron höll på att trilla av nästan.. Å andra sidan är bandet och sångarna aldrig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0